Zpracování osobních údajů
1) Pokud se osobní údaje týkající se subjektu údajů získávají od subjektu údajů, poskytne správce v okamžiku získání osobních údajů subjektu údajů tyto informace:
- totožnost a kontaktní údaje správce a jeho případného zástupce; Kontaktní údaje správce osobních údajů:
Mgr. Petr Baránek
Jaurisova 515/4
Praha 4 – Michle
14000
IČ: 70635765
Kontaktní údaje zástupce správce osobních údajů: Mgr. Petr Baránek; info@echomail.cz
- případně kontaktní údaje případného pověřence pro ochranu osobních údajů;
Pověřenec pro ochranu osobních údajů nebyl ustanoven.
- účely zpracování, pro které jsou osobní údaje určeny, a právní základ pro zpracování;
Účelem zpracování jsou následující doklady/úkony:
- komunikace v rámci smluvních vztahů,
- obchodní nabídky,
- vyřízení projektů
- předběžná objednávka
- objednávka
- daňové a účetní doklady (příjmový doklad, faktury, dobropisy),
- předávací dokumentace (dodací listy)
- reklamace a dokumenty s nimi spojené,
- interní přehledy a tiskové sestavy, • užití software (identifikace uživatele).
Právním základem je plnění smlouvy ve smyslu Článku 6, odstavec 1, písmeno b), c), f) nařízení GDPR.
Rozsah přijímaných osobních údajů:
- Jméno, příjmení, email – minimální rozsah potřebný ke zpracování nabídky
- Jméno, příjmení, adresa, email, telefonní číslo- minimální rozsah potřebný k uzavření smluvního vztahu
- oprávněné zájmy správce nebo třetí strany v případě, že je zpracování založeno na čl. 6 odst. 1 písm. f);
Příjemcem osobních údajů je jejich správce uvedený v bodě a), dále mohou být předávány dalším příjemcům:
koncoví zákazníci zástupci obchodních a dodavatelských organizací poskytovatelé služeb v oblasti účetního a daňového poradenství poskytovatelé služeb v oblasti vymáhání pohledávek poskytovatelé služeb v oblasti přepravy zásilek uživatele SW – zaměstnanci (spolupracovníci) zpracovatele dodavatelé služeb v oblasti on-line marketingu
f) Osobní údaje nepředáváme do třetích zemí.
2) Vedle informací uvedených v odstavci 1 poskytne správce subjektu údajů v okamžiku získání osobních údajů tyto další informace, jsou-li nezbytné pro zajištění spravedlivého a transparentního zpracování:
- doba, po kterou budou osobní údaje uloženy, nebo není-li ji možné určit, kritéria použitá pro stanovení této doby;
- Předběžná objednávka/předsmluvní návrh má platnost 1měsíc.
- Poskytnutné osobní údaje použité pro účel předběžné objednávky, resp. předsmluvního návrhu a rezervace zboží jsou evidovány a archivovány po dobu 24 měsíců, přičemž poptávající může po uplynutí platnosti předsmluvního návrhu požádat o neprodlené smazání osobních údajů.
- Poskytnutí osobních údajů použitých pro účel nákupu zboží, resp. uzavření smlouvy jsou dle zákona povinně evidovány po dobu 120 měsíců.
- Po uplynutí výše uvedených lhůt jsou osobní údaje automaticky mazány.
- Subjekt osobních údajů může požadovat od správce:
- přístup k osobním údajům týkajících se subjektu údajů,
- jejich opravu,
- výmaz, pokud pomine zákonný důvod jejich zpracování,
- požadovat omezení zpracování,
- vznést námitku proti jejich zpracování,
- požadovat přenositelnost údajů.
- Subjekt osobních údajů má právo podat stížnost u dozorového úřadu, kterým je ÚOOÚ.
- Osobní údaje jsou subjektem údajů poskytnuty pro účel přípravy, případně následného uzavření kupní smlouvy. Bez poskytnutí těchto údajů není možné realizovat smluvní vztah mezi kupujícím a dodavatelem.
E) Dochází ke zpracování jen těch osobních údajů, které potřebujeme pro splnění svých smluvních zavazků a pro tvorbu prezentací a posílání předsmluvních návrhů. Ve všech případech se jedná o zákonné důvody ne které písemný souhlas zákazníka není vyžadován. Dále vaše osobní údaje profilovány.
g) Subjekt osobních údajů má právo na poskytnutí osobních údajů ve strojově čitelné podobně.